Onafhankelijk smaakmakend magazine over speciaalbier

Biernieuws

Meerjarig partnerschap Peroni Libera 0.0% en Aston Martin Cognizant Formula One™️ team

Geplaatst op vrijdag 26 februari 2021

Koninklijke Grolsch kondigde met trots een internationale samenwerking aan van moederbedijf Asahi, voor één van de vijf global brands: Peroni Libera 0.0%. Het Super Premium alcoholvrije biermerk gaat een meerjarig partnerschap aan met het Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team. Het nieuwe partnership viert de wereldwijde lancering van Peroni Libera 0.0% als een stijlvol en ambitieus alcoholvrij biermerk, op het moment dat het Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team zich – na meer dan 60 jaar – voorbereidt op een langverwachte terugkeer in de Formule 1™️.

Peroni Libera 0.0% staat centraal in de samenwerking, waardoor het alcoholvrije product onder de aandacht wordt gebracht bij een wereldwijd, gepassioneerd publiek. Peroni Libera 0.0% wordt geserveerd tijdens prestigieuze evenementen op de Formule 1™️ kalender, zoals tijdens elke Grand Prix in het Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team motorhome en tijdens een aantal stijlvolle activiteiten in stadscentra. Het partnership speelt een sleutelrol in de ambitie van Asahi Europe & International – het moederbedrijf van Koninklijke Grolsch en het merk Peroni – om in 2030 20% van hun portfolio te wijden aan niet-alcoholische producten. Peroni Libera 0.0% is gemaakt met Italiaanse passie en flair, met als doel om een verfrissend bier te leveren met een alcoholgehalte van 0.0%. De superieure smaak wordt gecreëerd door een uniek recept met het kenmerkende Italiaanse Nostrano dell ‘Isola maïs, geproduceerd en gebotteld in Italië.

Het Peroni Libera 0.0% logo zal een prominente plaats innemen in het uiterlijk van de 2021 challenger car en de kleding van het Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team, dat op woensdag 3 maart 2021 aan de wereld zal worden gepresenteerd. Het mondiale partnerschap sluit aan bij de ambities van Asahi Europe & International op het gebied van verantwoord drinken en speelt in op de toegenomen consumentenvraag naar alcoholvrije dranken. Peroni Libera 0.0% wil consumenten elk moment bewust laten beleven, veilig en in stijl. Het merk inspireert hen om minder en beter te drinken, door ze een ambitieuze keuze aan te bieden die past bij hun levensstijl. Het merk zal ook samenwerken met het Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team om gedurende het seizoen een content-campagne te creëren die erop gericht is om de deuren te openen van zowel het team als de sport, om Formule 1™️ fans en het publiek aan zich te binden en om hen dichter dan ooit bij de meest mooie momenten in de Formule 1 te brengen.

De eerste film, die is uitgebracht, toont Aston Martin Cognizant Formula One™️ Team coureurs Sebastian Vettel en Lance Stroll die hun innerlijke passie en flair onthullen en dieper ingaan op wat hen inspireert om uit te blinken in de autosport.