Lekker gestoorde campagne van Brouwerij Huyge
Geplaatst op dinsdag 20 maart 2018
Le nouveau Huyghe est arrivé! De familiale brouwerij Huyghe mag dan al een eeuwenoude traditie hebben, toch blijft ze niet in het verleden hangen. Met de lancering van een nieuwe branding, een nieuw, bijzonder origineel glas en nieuwe etiketten trekt ze resoluut de kaart van de vernieuwing. En dat zal iedereen in 2018 geweten hebben, want de ‘Lekker Gestoord’ – mediacampagne moet er voor zorgen dat de roze olifant dit jaar alomtegenwoordig is.
Stunt
Dat brouwerij Huyghe niet om een stunt verlegen zit, bleek de afgelopen jaren al uit de talloze acties en uitdagingen die op touw werden gezet. De fun-factor is altijd sterk aanwezig, maar dat betekent niet dat de zaken niet professioneel worden aangepakt. Integendeel, Huyghe doet het bijzonder goed en blijft jaar na jaar groeien, waardoor de brouwerij vandaag de 7de grootste brouwer van het land is.
Nieuw logo
Een bedrijf dat wil vooruitgaan, moet zichzelf echter ook in vraag durven stellen en moet meegaan met zijn tijd. Daarom werd het creatief agentschap True aangesteld om de branding te herbekijken, zonder daarbij de eigenheid en het opgebouwde imago van Delirium – fun, outside the box, vrij en zelfzeker, wars van alle conventies – te verloochenen. Het resultaat is een nieuw overkoepelend Delirium logo waarbij de roze olifant prominenter aanwezig is. Er zit nu ook duidelijker een lijn in het Delirium-gamma Tremens, Red, Nocturnum en Argentum.‘Lekker Gestoord’ – mediacampagne