Onafhankelijk smaakmakend magazine over speciaalbier

Biernieuws

Klassieke reclamespot van Rodenbach ontpopt zich tot live proef-programma

Geplaatst op dinsdag 27 maart 2018

In een wereld waar de kijker minder geduld heeft met reclame, zorgen Rodenbach en SBS voor verfrissende vernieuwing. Met een slogan als ‘Cheers to the Unexpected’ kon Brouwerij Rodenbach niet anders dan zorgen voor een opvallende actie bij de start van het partnership met Café De Mol, het programma na De Mol op VIER. En dat met een onverwachte reclamespot.

Unieke ervaring
De reclamespot was op het eerste gezicht traditioneel. Maar tijdens het bekijken ontpopte de spot zich plots tot een uitnodiging om live, in het programma Café De Mol, meteen van een frisse Rodenbach te komen proeven. En dan ook nog eens in het gezelschap van de eerste afvaller van De Mol. Een kans die een aantal Rodenbach en De Mol-fans niet lieten liggen. De spot werd uitgezonden vlak voor de langverwachte eerste aflevering van het nieuwe seizoen van De Mol. Vlak na die aflevering volgde Café De Mol waarbij de snelste vier aanwezigen een tafeltje kregen en zo konden genieten van een unieke en unexpected Rodenbach-ervaring.

Op het verkeerde been
Rodenbach is de ideale partner voor Café De Mol, want net zoals De Mol zet het bier je telkens op het verkeerde been. De donkere en dieprode kleur doet een zwaarder bier vermoeden. Niets is minder waar. Rodenbach is onverwacht verfrissend dankzij een rijping op eikenhouten foeders en een perfectionering met jong bier. Rodenbach is verrassend in smaak én in communicatie. Rodenbach is ook de partner van het De Mol- slotevenement in Kinepolis Antwerpen waar de finale van De Mol live uitgezonden wordt.