Onafhankelijk smaakmakend magazine over speciaalbier

Biernieuws

Holland Craft Beer lanceert bier met gepersonaliseerde labels

Geplaatst op vrijdag 27 november 2020

Holland Craft Beer en Drukkerij Eshuis zijn de laatste maanden druk geweest met een bijzonder initiatief: consumenten en bedrijven de mogelijkheid geven om hun favoriete speciaalbier te bestellen met hun eigen etiket. De eerste ruwe versie ging op 26 november live. Middels een pilot van 26 november tot 11 december kunnen bierliefhebbers een doos speciaalbier bestellen met daarop hun eigen foto, tekst of ontwerp.

Pilot

Van 26 november tot 11 december kunnen liefhebbers van speciaalbier tegen een speciaal tarief de bieren bestellen. Zo zijn ze nog op tijd binnen voor de feestdagen! Het doel van deze pilot is om feedback van bierliefhebbers te verzamelen. Met deze feedback gaan HCB en Eshuis de laatste hand aan de bestelmogelijkheid leggen. Het doel: een optimaal productassortiment vol met verschillende speciaalbieren en ontwerpen. In de pilot wordt er gestart met de keuze uit twee verschillende bieren en een aantal basisontwerpen die door consument aangepast kunnen worden. Ook bestaat er de mogelijkheid om het ontwerp van A tot Z helemaal zelf te maken!

Persoonlijk bier voor elke gelegenheid

In bierland weten we: er is altijd wel een reden voor een feestje. En nu meer dan ooit is het belangrijk om een feestje (wellicht op afstand) een persoonlijke touch te geven. Al gaat het om een bruiloft, verjaardag, bedrijfsfeest of er is iemand geslaagd, straks is het mogelijk om voor elke gelegenheid een doos met persoonlijk bier te bestellen. Bierliefhebbers die meedoen aan de pilot kunnen gebruik maken van de speciale aanbieding en ontvangen achteraf een enquête. Middels de kortingscode: HCB5EIGEN!HOERA krijgen de pilotgebruikers €5,- korting op hun bestelling tussen 26 november en 11 december.

Holland Craft Beer is een initiatief voor 140 kleinere Nederlandse Brouwerijen, welke middels Holland Craft Beer op verschillende gebieden samen optrekken om hun marktpositie te verwerven, te handhaven en/of uit te breiden. Samen sterker ten opzichte van de multinationals zoals ABInbev en Heineken; David tegen Goliath.