Onafhankelijk smaakmakend magazine over speciaalbier

Biernieuws

Grolsch blijft sponsor van FC Twente, weer 10 jaar naamgever stadion

Geplaatst op dinsdag 16 april 2019

FC Twente en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met nog eens 10 jaar. Op 15 april werden de handtekeningen gezet onder de nieuwe samenwerkingsovereenkomst. Grolsch blijft daarmee tot medio 2030 als sponsor én naamgever van het stadion verbonden aan de club. FC Twente en Grolsch zijn al bijna 54 jaar met elkaar verbonden in een partnerschap. Trots op de regio, de fans, de club en het bier is wat de twee samenbrengt. 

Paul van der Kraan, Algemeen Directeur FC Twente: “We zijn trots dat Grolsch en FC Twente de samenwerking verder voortzetten. Dat Grolsch ook voor de komende 10 jaar naamgever van het stadion blijft, geeft aan dat er van beide kanten veel vertrouwen is. Grolsch is vanaf de oprichting van de club in 1965 nauw verbonden aan FC Twente, Grolsch is diepgeworteld in de regio. Ook in de afgelopen moeilijke periode, die hopelijk achter ons ligt, kon de club altijd op de steun van Grolsch rekenen. FC Twente en de supporters zien uit naar de komende 10 jaar.” Jacco Potkamp, Directeur Verkoop bij Koninklijke Grolsch: “We geloven in het partnerschap met FC Twente en datgene wat we in al die jaren samen hebben opgebouwd. Met het verlengen van de samenwerking voor maar liefst 10 jaar geven we aan dat we vertrouwen hebben in elkaar en in een gezamenlijke toekomst. Als Noabers hebben we de intentie om de club – samen met de fans – te blijven steunen, in goede en minder goede tijden. Als iconen van deze prachtige regio zien we veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken. Daarbij hebben we niet alleen aandacht voor het voetbal, maar zeker ook voor de mensen en de regio. Op vele mooie jaren samen, proost!”