Amstel haakt in met campagne ‘We mogen weer!’
Geplaatst op vrijdag 30 april 2021
We mogen weer! Op 28 april gingen na lang wachten de terrassen ein-de-lijk weer open. Eerder dit jaar introduceerde Amstel de nieuwe drie vrienden campagne. In deze campagne, die onder meer met de waardevolle inbreng van ondernemers van Amstel-horecazaken tot stand is gekomen, staat vriendschap, humor en een biertje centraal. De drie vrienden zijn nu opnieuw te zien in de ‘inhaker’ van de brouwer op de heropening van de terrassen.
Thom Ligthart, Marketing Manager Amstel vertelt dat dit het moment is waar velen lang op hebben gewacht. De collega’s van Amstel hebben samen met de horeca met man en macht gewerkt zodat iedereen bij meer dan 2.000 prachtige Amstel-horecazaken op het terras kan genieten van een heerlijk vers getapt Amstel-biertje. Het is mooi om te zien met hoeveel passie het horecapersoneel aan de slag is gegaan om iedereen op een veilige manier te ontvangen. Voorlopig is dat nog even met twee vrienden aan een tafel. En hopelijk mag ook snel die derde weer aansluiten.
Het concept en de video is ontwikkeld door Freddy, onderdeel van Alfred International.
URL : https://nieuws.amstel.nl/we-mogen-weer/
HEINEKEN Nederland, waar Amstel onderdeel van is, heeft in totaal zo’n 8.000 horecazaken voorzien van vers bier voor de heropening van de terrassen.