Bier! magazine verschijnt sinds eind 2008. Het glossy lifestyle magazine over speciaalbier komt vier keer per jaar uit. Bier! magazine is voor de ware biergenieter een echt collectors item!

Recent biernieuws

  • Hattrick voor Brouwerij Boon op Brussels Beer Challenge

    Brouwerij Boon zorgde op de Brussels Beer Challenge 2018 voor een nooit eerder geziene stunt. De Lembeekse lambiekbrouwerij won zo...

    Lees verder »
  • Brouwerij Oud Beersel scoort 2x goud op Brussels Beer Challenge

    Oud Beersel behaalde tweemaal de eerste prijs op de Brussels Beer Challenge 2018: de Oude Kriek van Oud Beersel sleepte een gouden...

    Lees verder »
  • Rodenbach Grand Cru haalt Goud op Brussels Beer Challenge

    De Brussels Beer Challenge 2018 kende Brouwerij Rodenbach en Brouwerij Palm samen vijf awards toe. De hoogste waardering, een goud...

    Lees verder »
 
Topkok Ron Blaauw nieuwe ambassadeur Swinckels’ Superior Pilsner

Topkok Ron Blaauw nieuwe ambassadeur Swinckels’ Superior Pilsner

Datum: 24-10-2018

Swinckels’ slaat de handen ineen met sterrenchef Ron Blaauw. De kersverse ambassadeur van de bierbrouwer schenkt het superieur pilsener binnen een paar maanden in al zijn restaurants. Daarnaast gaat Blaauw Swinckels’ vertegenwoordigen op culinaire events en er staat een promotie in retail op de planning.

Trots
Veel toprestaurants hebben Swinckels’ al omarmd. Het superior pilsener wordt in 24 procent van de Nederlandse Michelinsterren restaurants geschonken. Ook sterrenchef Ron Blaauw is Swinckels’ fan van het eerste uur: “Alles klopt: van de verfijnde, uitgesproken smaak tot de uitstraling. Ik schonk Swinckels’ al in Ron Gastrobar en binnen enkele maanden ook in al mijn huidige en toekomstige restaurants. Ik kijk ernaar uit om Swinckels’ als trotse ambassadeur te vertegenwoordigen.”

Perfecte match
Het partnerschap met Blaauw is volgens Global Brand Manager Gijs Swinkels een logische stap: “Ron Blaauw schenkt al jaren Swinckels’ in zijn restaurant. Bovendien is hij niet alleen topkok, maar ook rasondernemer. De perfecte match met onze ondernemersfamilie. Met het ambassadeurschap tillen we onze samenwerking naar een hoger niveau.” Swinckels’ wordt binnen een aantal maanden getapt in Ron Gastrobar, Ron Gastrobar Indonesia, Ron Gastrobar Oriental, Nacarat en Ron Gastrobar Indonesia Downtown (opent najaar 2018).

Nieuwe online campagne
Swinckels’ wordt al tien jaar geschonken in de horeca en maakte vorig jaar de stap naar de supermarkt. Consumenten kunnen de eigenschappen van het pilsener nu ontdekken via een online campagne. Tot eind 2018 lopen er drie campagnes die de eigenschappen van Swinckels’ in de schijnwerpers zetten. Bijvoorbeeld de uitgebalanceerde combinatie van Polaris hop uit Duitsland en Cascade hop uit de VS.

« Terug naar overzicht